Lördag 14 december




Jag står här på Slottstorget glad och lycklig för att jag har såna fantastiska vänner!. Tacksam för alla bilder och berättelser som jag får från er (mina vänner) i Sverige och utomlands. Det värmer att se att ni har små bockar som förgyller era hem så här i juletid och för att ni vill dela dem med mig!

Stackars lillebror har råkat lite illa ut nu på sista tiden! Det hettade till lite i natt för honom men tack vare mina vänner gick det bra. Det jag hoppas på nu är att han kommer på fötter snart igen så vi tillsammans med er kan fira in julen och det nya året.

Börjar kännas lite pirrigt och spännande snart stundar julafton. Hur går förberedelserna? Alla julklappar inhandlade? handlingslistan för maten klar? Själv tar jag allt med ro, ingen stress! Jag står här med min stjärnglans och bara njuter av stämning och atmosfären! Det finns ingen bättre tid på året än den här!

Ikväll kommer det att rocka lite extra i mina ben. Det är nämligen stor konsert på gång, Rockklassiker med band som Twisted Sister, Europe, Fatal Smile och Hardcore Superstar. Oj oj ser fram emot en härlig och en ganska sen kväll ,men vad gör väl det om det blir lite sent? det är ju trots allt lördag.

Alla ni som är ute kommer väl förbi och säger hej innan ni kilar hem framåt småtimmarna? Jag gillar besök så länge ni håller er utanför staketet! Till er som inte har möjlighet att besöka mig så hoppas
jag att ni ser att jag vinkar till er via  webkameran.

Fortsatt trevlig lördagkväll!






I am standing here at the Castle Square happy that I have such amazing friends! I am so grateful for all the pictures I get and stories I hear from you my friends in Sweden and abroad. It warms my heart to see that you have small goats that makes your home so cosy and full of Christmas spirit and that you want to share them with me!

My poor little brother has been a victim for attacks during the last days! It was a little bit hot for him this night but thanks to my friends it turned out ok! I hope that he is on his feet  again soon so we can celebrate Christmas and New Year together with all of you.

I'm getting a little bit excited, soon it's time for Christmas. How is it going with preparations? Are all the gifts ready? And the shoppinglist of food? As for me, I'm calm and cool, no stressing. I am
standing here in my star glow and enjoying the Christmas atmosphere. There is no better time of the
year than this time!

Tonight it's going to rock in my legs. I'm gonna feel like dancing. It's a concert tonight called Rock Classics. Some of bands that are performing tonight are Twised Sister, Europe, Fatal Smile and Hardcore Superstar. Looking forward to a great but quite late evening but it doesn't matter if it gets late, it's Saturday!

All of you that are going out tonight, don't forget to come by and say hello when you are on your way home! I like visits as long as it's outside my fence. For those of you that can't visit me in person, I hope you see that I wave to you through the webcam

Have a nice Saturday evening!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar