Lördag 7 december




Det har varit en fantastisk lördag som alltid!  Soligt och med mycket snö. Jag känner mig lyckligt lottad att ha en av de bästa platserna i Gävle som hem, Slottstorget. Härifrån får jag en fin utsikt över Slottet, Gavleån och Rådhuset. Älskar min stad!

Idag är det mycket rörelse här, folk går och åker förbi, alla shoppar inför jul i stan eller åker ut på julmarknader. Det finns så många att välja på. Det är en speciellt mysig känsla med julmarknader, tycker inte ni?

Det är ju 2:a advent imorgon och man ser mer och mer julstjärnor i fönstren. Har ni redan pyntat hemma?

Fortsätt att ha en trevlig lördagskväll mina vänner!






It has been an amazing Saturday as allways! Sunny and a lot of snow. I feel so lucky to have my home in one of the best places in Gävle, The Castle Square. From here I have a wonderful view on the Castle, Gävle river and City Hall. I love my city!

Today it has been many people going and cars driving  by here, everyone is shopping for Christmas in the city or going to Christmas markets. There are so many to choose between. It's a specially cosy feeling about markets, don't you think?

It's the 2nd Advent tomorrow and I see more and more Christmas stars in the windows. Have you decorated your homes yet?

Have a nice Saturday evening my friends!


1 kommentar:

  1. Greetings from Bali. It is hot and sunny today, maybe rain later. We are watching over you via the webcam. Stay safe.

    SvaraRadera