Onsdag 4 december




Idag har det bitit bra i kinderna, lite kyligt.
Tur att jag har min tjocka halm som värmer mig!

Står här och sträcker på mig. Har haft kändisbesök idag, självaste Ola Salo tittade förbi.
-"Slät, perfekt och välgjord"  tycker Ola att jag är och jag kan inte annat än att hålla med! Jag har jobbat hårt för att komma i toppform, jag är ju trots allt en bock i mina bästa år!

Jag har fått en värdefull gåva från en av mina kära vänner borta i USA, som jag vill dela med er, en dikt:

" HORNS ALIGHT IN CASTLE  SQUARE
BERIBBONED, SNOW BLANKET,
STANDING PROUDLY THERE!

WE ALL ARE GLAD TO SEE YOU RETURN..
THEY HAVE TRIED VERY  HARD
TO PREVENT ‘THE BURN’!

HOPING FOR A LONG WINTER STAY !
HAVING TIME TO SEE CHILDREN PLAY,
WATCH THE HOCKEY TEAM ‘AFRAY’!

BE ON GUARD – FOR ANY FLAME!
WE NEED YOU SAFE FROM ANY HARM!
PUT THE FIRE ALARM ON  CAREFUL WATCH.!.

“GAVLEBOCKEN” –WE NEED YOU SAFE!
YOU BRING US ALL THE BEST HOLIDAY!
HP HIP HOORAY!! AND..... YAY! "
CAROL CUTLER( 2103 FLORIDA, USA!)

Tack min vän, så roligt att höra från dig igen!





It has been a little bit cold today lucky for me I have my thick straw that keeps me warm.

I'm standing here all proud. Have had a visit today from a celebrity, Ola Salo himself.
-" smooth, perfect and wellmade says Ola and of course I agree with him.
I have worked hard to stay in shape. After all, I'm a goat in my best years!

I got a precious gift from one of my dear friends in USA that I want to share with all of you, a poem:

" HORNS ALIGHT IN CASTLE  SQUARE
BERIBBONED, SNOW BLANKET,
STANDING PROUDLY THERE!

WE ALL ARE GLAD TO SEE YOU RETURN..
THEY HAVE TRIED VERY  HARD
TO PREVENT ‘THE BURN’!

HOPING FOR A LONG WINTER STAY !
HAVING TIME TO SEE CHILDREN PLAY,
WATCH THE HOCKEY TEAM ‘AFRAY’!

BE ON GUARD – FOR ANY FLAME!
WE NEED YOU SAFE FROM ANY HARM!
PUT THE FIRE ALARM ON  CAREFUL WATCH.!.

“GAVLEBOCKEN” –WE NEED YOU SAFE!
YOU BRING US ALL THE BEST HOLIDAY!
HP HIP HOORAY!! AND..... YAY! "
CAROL CUTLER( 2103 FLORIDA, USA!)

 Thank you my friend! It's so nice to hear from you again!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar